Forum
TillbakaKrossad Talangfabrik |
---|
Vi behöver lägga upp en plan för hur vi INTE ska gå upp i elit med det här kanongänget. Slår man serieledaren med 8-2 behövs en krisplan. Snyggaste baljan idag var nog #8 Conny McDavid som lurade målvakten så han satt på ändan innan han la in trissan i tom bur. Han hängde den faktisk i första bytet i båda perioderna. Ola var het som ett strykjärn och for runt som en virvelvind, domarna kan knappt med alla poäng som skulle reggas. Krippe, Granis, Jocke och Patrik ökade på målskörden. Den sistnämnda med en riktig stänkare i nättaket! Förväntningarna var nog lite högre på gästande Talangfabriken Huddinge vars målis behövde gå ut och byta kalsonger i andra perioden efter bombardemanget. Ubbe skramlade som vanligt ihop ett knippe fjärdeassist. Tillsammans hade han och undertecknad 8 minuter i snickarboa eftersom vi behövde vila lite extra. Största elogen går dock till dagens gästkeeper Kristian som hoppade in och tog det mesta synnerligen enkelt! Nicklas M. 18 dec 2022 |
Svar (4 st) |
---|
Hoppas mitt mål var snyggt med. Jag blev nerdragen precis när jag sköt så jag såg inte själva målet :) |
Hoppas på 8 st wuadripel poäng! Måste hänga med målskyttarna i ligan! |
Tommy Karlsson spelar på grund av GDPR utan namn på tröjan. Men ingen kan ta ifrån honom det matchavgörande 8-1 målet i andra perioden! |
Vi får inte glömma bort att ge ett stort tack till Korven som fixade korv och sportdryck till segerbanketten. |