Forum
TillbakaLördagen den 12 mars. |
---|
Ärade ungdomar! Lördagen den 12 mars är en stor dag för oss veteraner. Säsongsavslutning för +45 i form av en träningsmatch mot Kringelstan. Detta är ingen vanlig match utan vi tänkte slå lite på den stora trumman. Eftersom vi skall ut och äta på O´learys senare på kvällen så gäller följande: 13:30 Samling i skjorta och kavaj 14:05 Knattematch över stor plan 14:25 isvärmning 14:40 Fotografering i vårt nya matchställ 14:45 Spolning 14:55 Entré med nedsläckt, rök och strob 15:00 Nationalsången som jag sjunger i nedsläckt hall 15:05 Line up med speaker för båda lagen Periodpaus med spelarintervjuer och spolning Puckkastning för publiken med vinst från Lillegräv Powerbreaks i båda perioderna Matchens lirare-pris från Jofa/CCM Dragning på lotteriet som säljs under matchen 17:30 middag på O´learys Vi skulle behöva hjälp några som fixar fram: Tejp Handdukar Dricka Frukt Snacks Sekretariatet matchspeaker VIKTIGT Vore kul om alla som inte skall spela kom upp med vänner och familj. Jag vet att Malin på kansliet försöker dra dit alla sponsorer till TTP för samkväm. Nu ser vi fram mot en underbar dag/kväll och hoppas att så många som möjligt kan närvara. Ni som kan hjälpa till med ovanstående, skriv gärna i kommentarsfältet. Kram Mike och Mörling Mikael E. 6 mar 2022 |
Svar (15 st) |
---|
Fan vad grymma ni är👍 Jag ställer upp och fixar om det behövs! Messa mig! |
Jag fixar dricka, tejp,frukt, snacks, handdukar. |
Wings and Beer, Here i come! Åker privat limo med All-in Turbo Elit tåget! (Hallin) |
Jag är på åland men kommer till Olearys |
Jag hänger gärna med till O'Learys och jag kommer upp till 13:30 och hjälper till med det jag kan. Kommer det göras någon reklam för evenemanget på TTPs sida och tullingesidan på FB? Har bara sett en kryptisk förvarning om att nåt kommer hända som TTP la ut för en månad sen. |
Jag hänger också med och käkar |
Hänger gärna med o käkar |
Är på till Olearys, kommer upp till Brantan om det funkar och kan då vara behjälplig till allt utom att sjunga... |
Varför inte spela med +50 killarna eller bara bara 2 femmor i en träningsmatch ? Dom kommer med sitt +50 lag ! Själv är jag på sjukhuset hos hustrun men men jaget. Före laget Känns det som.. Inte bitter men har åsikter.. |
Absolut Krister. Tycker att ju fler vi är desto roligare blir det. Gärna tre fulla femmor för min del. |
Du heter ju inte Krister Lars. Krister är en legend i AIK. 🤣🤣🤣 |
Den som kallat till denna match bör skämmas jag har talat med kringlorna som frågade vad vi kommer med för ett lag, trodde att vi i en träningsmatch vs happening match kommer med de som deltagits mest, och vill göra detta till ett lags samman koppling. Men när jag ser att -45 blir kallade före äldre blir jag pizz off. Men jag har mer problem med min hustru som ligger dödssjuk på sjukhuset,sen 111/2 måna så varför bryr jag mig ??? |
Kan det inte vara så enkelt att det i grunden är en seriematch i 45 serien mot Bajen som ligger till grund för kallelsen? Sedan kunde inte Bajen och allt var bokat och klart och så tog man Kringelstan till en träningsmatch istället? Det går väl att ta hela upplägget och köra på en seriematch i 50 serien om man vill det? Eller i 35 serien om man vill det? Så hatten av till alla som varit med och ordnat istället för att vi ska vara piz off. |
Jag är nog den enda -45 som är kallad. Det blev jag såklart glad för och har svårt att se att den som kallat ska skämmas, men om det stör har jag inga som helst problem att tacka nej. Jag antar att jag blev kallad för att det var 8 utespelare som tackat ja till en träningsmatch för 45-åringar och jag är 44. Och så till det enda viktiga i den här tråden. Ta hand om frun Nordin. Jag hoppas innerligt att allt ska gå bra. |
Jag kommer dit som DJ + har med barnen i utvisningsbåset som dörröppnare. Kommer någonstans i knattematchen pga att dottern har fotbollsträning fram till kl.14. |