Forum
TillbakaNytt matchställ! |
---|
Ärade veteraner! Vi kommer införskaffa oss ett nytt matchställ inom kort. Tack vare ett gäng otroligt givmilda ungdomar kommer detta ställ inte kosta oss en krona. Så detta gäller: Behöver dock lite info av vissa så maila mig på yellowmike@yellowmike.com alt. sms till 0704-33 33 53. - Ni som inte har något tröjnummer på Mörlings lista. - Ni som vet att ni inte kommer att köra nästa säsong. Gällande storleken så kommer återkomma om det. Våra fina sponsorer som gör detta möjligt är: Niklas Pers Niklas Söderwall Krister Södergren Jan Franzen Niklas Mörling Svenska Pool & Spa. (Vän till mig från Skänninge) Stort tack till er. Maila era logos till mig asap i rätt upplösning. Behöver dock få in all info innan helgen för att få fram stället innan vår avslutningsmatch mot Hammarby den 12 mars. Trevlig helg! Mike Mikael E. 3 feb 2022 |
Svar (8 st) |
---|
Wow! Det var inte dåligt! |
Vad roligt! Mörling, kan du lägga ut listan så kan den kompletteras med alla nummer? |
Jag kan be firman som fixade Frölundas nya klubbmärke om hjälp. 😂😂👉 |
Snyggt jobbat, 👍🏼 |
MAGI ! #7 |
Hjälp för logga......dra några streck och säg att det föreställer en örn! |
Kul! Bra jobbat 👏🏼 |
Jag har allas befintliga nummer + alla som var på träningen igår. Saknar endast Kazcynski och Thom Skytt. |