Forum
TillbakaSorg |
---|
Med stor sorg har jag precis fått meddelande att vår spelare och vän Patrik Boström avlidit i sjukdom. Jag vill också från TTP Vets framföra våra sympatier och deltagande i de anhörigas stora sorg. Björn Andrén Ordförande Vets Björn A. 14 nov 2021 |
Svar (16 st) |
---|
Så himla hemskt! 😥 |
❤🏒 |
Gud vad tråkigt att höra, kommer att bli en stor saknad efter Patrik, en fantastik kille som gått bort för tidigt. |
NEEEEJ!! 💔 Älskade Patrik! |
Mitt hjärta går sönder. Tänkte på Boström tidigare idag av någon anledning. Tänker på familjen och närstående som hanterar den akuta sorgen ❤️❤️❤️ |
Otroligt sorgligt och orättvist 💔 Alla tankar till familjen..🌹🇸🇪 |
❤️ |
Vilken sorg att höra om Patrik, en riktigt ödmjuk kille som man kommer att sakna.❤️ |
💚så tråkigt och onödigt på en så fin människa. Alla tankar till familjen |
❤️ En fantastisk kamrat som kommer fattas mig . Vila i frid ❤️ |
Patrik! så jävla orättvist livet är . ..den mest ödmjukaste och finaste kille 😘 kram till familjen |
Hann ju inte lära känna Patrik så väl, men han var ju otroligt ödmjuk och snäll person! Vila i frid! Tankar till familjen!❤️ |
❤️Tragiskt..😢 vila i frid. Alla tankar går till familjen ❤️ |
❤️Alla tankar till familjen❤️ |
Det finns inte ord att beskriva orättvisan i detta. Vila i frid Patrik och i himlen är isen alltid nyspolad❤️ |
Detta var inte ett roligt meddelande att leverera till Patrik Fredricson innan det kom ut på instagram och FB. Shocken kom som en blixt från klar himmel. Patrik vi ses på himla rinken ❤️ |